عضو شورای شهر اهواز به تشریح برخی از مشکلات منطقه زردشت اهواز پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیدمحسن موسوی‌زاده، عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکل تردد جانبازان به علت نبود پل عابر پیاده گفت: منطقه زردشت به عنوان شهرک محل اقامت جانبازان معروف است نبود پل عابر پیاده برقی در این منطقه، تردد جانبازان را دچار مشکل کرده است که شهردار منطقه 2 اهواز قول داده‌اند در جهت حل این مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات منطقه زردشت بیان داشت: شکستی لوله آب، هرس نکردن درختان، کمبود و مناسب نبودن اتوبوس‌های شهری، نبود مدرسه و وجود نخاله‌های ساختمانی و سگ‌های ولگرد از جمله دیگر مشکلات ساکنان منطقه است که قرار است شهرداری  اقدام کند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: برای حل مشکل کمبود اتوبوس شهری در منطقه طبق هماهنگی شهردار اهواز قرار شد که 2 دستگاه  اتوبوس به این مسیر افزوده شود که اتوبوس‌های جدید ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قابلیت استفاده برای جانبازان را دارند.

موسوی‌زاده گفت: احداث کلانتری در منطقه به کار شهرداری مربوط نمی‌شود اما طبق هماهنگی که شهردار اهواز با فرماندهی انتظامی شهرستان داشتند قرار شد فرماندهی انتظامی اهواز قطعه زمینی برای احداث کلانتری از شهرداری تحویل بگیرد.

انتهای پیام/م

نگاهی به مشکلات منطقه زردشت اهواز

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.